الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد
سرخط خبرها

بانک‌های کانادا به کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک پیوستند

  • کد خبر: ۳۲۷۶۸
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
بانک‌های کانادا به کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک پیوستند
بزرگترین بانک‌های کانادا و همچنین فدراسیون اتحادیه‌های اعتباری این کشور به کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک پیوسته اند.
به گزارش شهرآرانیوز، بزرگترین بانک‌های کانادا اعلام کرده اند به کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک پیوسته اند. این کمپین توسط گروه‌های حمایت از حقوق مدنی در آمریکا با هدف فشار بر فیس بوک آغاز شده تا این پلتفرم را مجبور به اتخاذ اقداماتی جهت مقابله با نفرت پراکنی کند.


رویال بانک کانادا، بانک تورنتو دومینیون، بانک نووا اسکوشیا، بانک مونترال و بانک ملی کانادا همگی اعلام کرده اند در ماه جولای تبلیغ در فیس بوک را متوقف می‌کنند.


گروه دژاردین (Desjardins)، بزرگترین فدراسیون اتحادیه‌های اعتباری در کانادا نیز در وب سایت خود اعلام کرده تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام را در ماه جولای متوقف می‌کند.


در واکنش به کمپین «نفرت برای سودآوری را متوقف کنید»، بیش از ۴۰۰ برند تبلیغات خود در فیس بوک را متوقف کرده اند. این کمپین پس از مرگ مرد جوان سیاهپوستی به نام جورج فلوید به دلیل خشونت پلیس آغاز شد.


گروه‌های حمایت از حقوق مدنی معتقدند فیس بوک و شبکه‌های اجتماعی برای مقابله با نفرت پراکنی و اخبار جعلی اقدامات کافی انجام نمی‌دهند. درهمین راستا کمپین مذکور تلاشی برای آن است که فیس بوک را وادار کند اقدامات تاثیرگذارتری در این زمینه اتخاذ کند.
 
 
بانک‌های کانادا به کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک پیوستند

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->